Copy

Nederlandse Vereniging van Logopedisten

Logopedisten helpen mensen die moeite hebben met slikken, horen of spreken. Maar ze dreigen te worden wegbezuinigd. Daarom moeten logopedisten van zich laten horen, en het belang van hun werk onderstrepen. Met art-director Robbert Jansen maakte ik deze uitingen, te zien op alle relevantie locaties.

Yarden

De uitvaartverzorgers van Yarden werken verspreid over heel Nederland. Daarom beschreven we de identiteit van de organisatie in een boekje. Dat helpt bij het uitdragen van een gezamenlijke filosofie en versterkt het ‘club-gevoel’.

HEMA

HEMA maakt gezichtsverzorging overzichtelijk en brengt het hele assortiment terug naar twee series: 40-min en 40-plus. Mij werd gevraagd aansprekende namen te maken, in het Engels want dat is de mores in huidverzorgingsland. Voorwaarde was dat de productnamen positief zijn, ook en misschien wel juist voor de 40-pluslijn. Dus zonder ‘anti-age’, ‘repair’ en ‘wrinkle’ terminologie.

Hello Mirror guess my Age
Ik veranderde het suf klinkende 40-plus in 40-up, ( 50-up en 60-up).
En ik ging ervan uit dat je in de spiegel iemand wilt zien die jonger is dan jij. Het werd: Hello Mirror guess my Age. Mijn badkamer is er een stuk vrolijker van geworden.

it’s my Beautiful Skin day
Elke dag een stralende huid met it’s my Beautiful Skin day. Fris, jong en echt HEMA

ASN BANK

Voor deze bank schreef ik vele radiocommercials. Zoals deze, die tegen alle regels in een berg aan info bevatte en tegen alle verwachtingen in zeer succesvol was.

TNT POST

​Welke mensen willen een paar uurtjes per dag werken? Moeders wiens kinderen een paar uurtjes per dag naar school gaan!

OBESIMED

Samen met Paul Snoeij van Snoeij Retail verzorgde ik de introductie van een medisch verantwoord afslankmiddel. We maakten een tv-commercial en drie hele pagina’s Telegraaf. Met heel veel dank aan art-director Stephen Prior.

Een klik op een plaatje opent een PDF