Claudia Sträter
In 2018 kampte Claudia Sträter met het ouder worden. De winkels werden voornamelijk bezocht door grijze hoofden, de collectie had geen herkenbaar gezicht en het ooit zo succesvolle modemerk vroeg om een nieuwe positionering.
Samen met reclamebureau KSM adviseerde ik Claudia Sträter om terug te gaan naar haar roots, niet alleen in de communicatie maar ook, eerst en vooral in de collecties.
Nu focust Claudia Sträter op fashion waar werkende vrouwen zich prettig in voelen. Ook buiten kantooruren, als het jasje uitgaat en de pumps plaatsmaken voor sneakers. Icoon Anna Drijver versterkt de identiteit van Claudia Sträter in sexy advertising.
Yarden

Karmijn
Karmijn Kapitaal
“Private equity is eng. Nooit mee in zee gaan, want ze beloven je gouden bergen en zuigen vervolgens je bedrijf leeg.”
Deze vooroordelen worden door Karmijn Kapitaal al jaren met succes weerlegd. Alleen weten te weinig ondernemers dit.
Karmijn vroeg mij hun filosofie in één heldere zin te verwoorden en die op hun website te duiden.
Ook maakte ik samen met art-director Andrea Göbel voor Karmijn een flexibele presentatie, in de vorm van een menukaart met sheets waarin tekst, tabellen, graphics, video en testimonials per gelegenheid in te zetten cq aan te passen zijn.


TNT Post
In 2008 zocht TNT Post parttime postbezorgers in de doelgroepen jonge moeders, studenten en gepensioneerden. TMPW, een bureau dat is gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie, vroeg mij om een campagne te maken. De respons was boven verwachting, zowel kwantitatief als kwalitatief.
Een greep uit de vele uitingen (Collage PDF 1.3 MB)



Reclame van toen
In mijn off-line jaren heb ik veel tv-commercials gemaakt: voor Gamma, Pickwick & Douwe Egberts, Omo en andere opdrachtgevers.
Zo maar drie voorbeelden.


